Lindsay ‘Lins’ Mommen (Mijn Restaurant, MatizzE) en Evi Geysels (O radio, Anne) uiteen, Lins samen met Caren Meynen?

Lindsay Mommen (Mijn Restaurant, MatizzE) en Evi Geysels (O radio, Anne) gaan niet langer trouwen. Integendeel, ze zijn uit elkaar. Dat meldt Het Laatste Nieuws.  Lins zou nu samen zijn met presentatrice Caren Meynen.

Lins en Evi, Stijn Van Hove, Het Laatste Nieuws, 22.09.2009
“Dat klopt”, klinkt het bij haar woordvoerder in restaurant Matisse. “Meer kunnen we daar niet over kwijt.” Intussen zou Evi al hun flat in Wilrijk verlaten hebben en gaat het gerucht dat Lins vaak in het gezelschap van presentatrice Caren Meynen opduikt, al wordt dat formeel ontkend. Lins zorgde voor wat opschudding door haar vriend David te verlaten en zich tot de damesliefde te bekeren.

Dit bericht werd geplaatst in Antwerpen, Holebi, Horeca, Media, Radio, Televisie en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Lindsay ‘Lins’ Mommen (Mijn Restaurant, MatizzE) en Evi Geysels (O radio, Anne) uiteen, Lins samen met Caren Meynen?

  1. Cyntha zegt:

    Dat Caren Meynen blijft ontkennen dat ze lesbisch is…. gewoon hilarisch!
    Wij hebben Caren afgelopen week MEERMAALS gespot in het bijzijn van Lins Mommen. En intimi weten dat die twee momenteel samen zijn. Gedaan met liegen, mevrouw Meynen. Tijd dat je toegeeft wat je al jaren weet en verbergt.

  2. Dominique De Ranter zegt:

    Beste Cyntha,
    jammer genoeg vind ik dit een zeer domme reactie…
    Of Caren nu lesbisch is of niet, maakt toch eigenlijk geen bal uit…
    Het is een fantastisch goede presentatrice en ik zou denken dat dat nog steeds hetgeen is dat telt…
    Voor zover ik weet is hetero, homo of lesbisch nog altijd iets dat tot de privésfeer behoord, niet? 🙂

  3. Cyntha zegt:

    Beste Dominique,

    het gaat me niet om het feit of Caren lesbisch is of niet. Want ik zit zelf in de wereld en kom haar regelmatig tegen.
    Wat me wél tegen de borst stoot, is dat ze een relatie kapot heeft gemaakt (en geloof me, dat dééd ze, heb het van héél dichtbij moeten meemaken) en dat ze nu doet alsof haar neus bloedt en ze niks met de lesbische wereld te maken heeft.
    Noem mijn reactie gerust dom, maar denk ook eens even na hoe Evi zich hierbij moet voelen!

  4. Kristien zegt:

    Carentje Carentje,
    Het is inderdaad soms moeilijk om ervoor uit te komen, zeker met enige ‘bekendheid’. Maar dit is wat al langer vermoed en vooral duidelijk was. Er valt een enorme last van uw schouders door er heel gewoon en normaal voor uit te komen, dit is geen schande maar respect voor jezelf, ik ben er zelf ook alleen maar gelukkiger door geworden en intussen getrouwd en een zoontje van 10mnd, dus een aanrader voor iedereen die zich verbergd! 😉 vriendelijke groetjes, Kristien.

  5. Carmen zegt:

    @ Cynthia:

    ‘k deel u mening deels … is idd beetje zwak dat Caren er zo moeilijk over doet om het te bekennen en MISSCHIEN een relatie heeft kapot gemaakt. Maar ten eerste moet je daar met twee voor zijn en ten tweede … als je Evi een beetje kent, is het misschien wel haar verdiende loon. Ze is zelf niet veel beter geweest…and I know!

    Groetjes

  6. Pingback: Lins Mommen en Evi Geysels terug een koppel « Lacquemant

  7. piepeke zegt:

    T’ is al langer bekend dat Caren lesbisch is onder de vrienden, ze heeft zelfs ook een relatie gehad met Kate Ryan en zat op een hapening ooit eens met een meiske ( haar lief) op hare schoot, daar werd een foto van getrokken en miss Caren is razend op de fotograaf afgestapt en heeft gedreigd om dat filmpke ter plaatse te vernietigen !!!!

Plaats een reactie