Beste Rode Kruis, stuur eens de jongen op me af

IMG_1762

Beste Rode Kruis-Vlaanderen,
Beste Amnesty International Vlaanderen,
Beste WWF België,
Beste ander goed doel,

Ik kan een lang betoog houden, maar ik kan ook kort zijn.

Ik woon tegen de Meir in Antwerpen. De Meir is dus mijn achtertuin en ik wandel er elke dag langs. Vaak word ik aangesproken door een van uw jonge missionarissen.

Tof tof.

Meestal komt het meisje af, flirtend verkopend. Dat gaat niet werken. Stuur eens de jongen af. Dan maak je meer kans.

Denk niet zo heteronormatief. Leer inspelen op diversiteit. Diversiteit is meer dan ‘met een kleurtje’.

Dank u.

Timothy

Dit bericht werd geplaatst in Antwerpen, Holebi, Shopping. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

