Nog geen SPEK naar mijn bek

SpekOp zaterdag 7 mei was er het gay feestje SPEK in Klub Goud, de tijdelijke feestlocatie van A-Tower. De Antwerp Tower. Feesten op de 21ste verdieping lijkt wel wat.

SPEK staat voor harde feestjes van het hippe volkje. Iets wat ik normaal niet doe en ook niet ben. Maar ik wilde al langer SPEK proberen. Eerdere locaties vond ik te ver of te moeilijk.

SPEK belooft een ‘edgy’, ‘alternatief’ feestje vol drugs,seks en hipsters. Het was braaf. Het was een receptie met (ik zou het niet weten hoe beschrijven-)muziek.

De gimmick van feesten op de 21ste verdieping op tapis plein ebt wel weg na een tijdje. Ik was er rond 23.30u en twee uur later thuis. Ik was niet de enige die wegging.

Ik ben niet naar de vorige edities geweest, dus ik kan niet vergelijken. Maar afgaand op de verhalen en de reputatie was dit wel heel burgerlijk en vanille. Het nadeel van te bekend en te mainstream zijn geworden?

In de besloten groep wordt geklaagd over het wachten. Misschien eindelijk een les om eerder op de avond te feesten?

Volgende keer beter?

Dit bericht werd geplaatst in Antwerpen, Going out, Holebi en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

