Transitie

Ik zit in transitie. Van Windows Vista naar MacBook Pro met OS X El Capitan (denk ik). Evident is het niet. Het is alsof ik een auto plots met een stuurknuppel zou moeten besturen in plaats van een stuurwiel.

Want niet alleen moet ik leren leven met een dictatoriale AutoCorrect, ik gebruik ook generische tekstverwerking, fotobewerking en tabellensoftware.

Maar ik hou van de degelijke batterij, stabiliteit en design van deze digitale appel. Ook de integratie met iProducten is fantastisch. Maar ik ervaar nu wat heel wat Apple-gebruikers zeggen: je moet Apple volgen, of je de geijkte denkwijze leuk vindt of niet.

Enfin, ik moet er dus nog aan wennen.

Dit bericht werd geplaatst in Internet, Media en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Transitie

  1. Wildcard zegt:

    Dat kan ik me goed inbeelden. Zoals Windows 10 nu de weg op gaat, vrees ik dat ook wel overschakel naar Apple.

Geef een reactie

