Slip populairder dan (spannende) boxer bij mannen?

Volgens een online enquête bij een 1000-tal mannen zijn slips (41%) populairder dan spannende boxers (37%) en losse boxers (22%). De meesten dragen een mix.

Hoewel ik dat graag wil geloven, lijkt me dit twijfelachtig. Ik geloof nooit dat de gemiddelde hetero liever slips draagt, niet meer in 2014. Bekijk ook het aanbod in de winkels: vooral boxerbriefs (aansluitende boxers) en losse boxers. Zo’n tafelkleden zijn gruwelijk.

Enfin, ik denk dat het wishful thinking is van ondergoedmerk Garçon Model, die de poll organiseerde. De enquête is op hun maat geschreven. Niettemin is het bijgeleverd beeldmateriaal leuk opgesteld.

Zo koopt 90% zelf zijn ondergoed en heeft een 10% een fetisj en bezit meer dan 50, tot 500, paar. Dat laatste wil ik wel geloven. Singles hebben ook meer ondergoed dan wie een relatie heeft. Dat lijkt ook plausibel.

En jij? Wat draag jij het vaakst? Een slip, een aansluitende boxer of een losse boxer?

Dit bericht werd geplaatst in Fashion en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

