Recensie: Leuven heeft nu eigen H&M Men (+ foto’s)


Dinsdag opende in Leuven H&M Men, specifiek dus voor mannen. In twee kleine verdiepingen vind je alle stijlen die H&M telt voor mannen. Van hipster tot preppy, van gekleed tot sportkledij, van ondergoed tot sweatpants.

Dinsdagavond, 19.03u, het toch relatief talrijk opgekomen volk stroomt binnen voor de VIP-opening van de winkel. De eerste 30 krijgen een goodiebag en ik… ben nummer 31. Helaas. Wat er in de goodiebag zat? Geen idee.


Brussel heeft ook een H&M Men, waar je allicht het volledig mannenaanbod van Hennes & Mauritz terugvindt. Niet zo in Leuven, moet ik spijtig genoeg vaststellen. Beneden bij de sweatpants, hoodies en andere joggingkledij was er wel alles, maar als liefhebber van kostuums en colberts (veston, vest) bleef ik op mijn honger. Idem voor het aanbod geklede hemden, dassen en strikjes. Dan hebben de H&M’s op de Antwerpse Meir toch meer keuze. Misschien heeft het te maken met het studentikoos Leuvens publiek?


Een ongeluk komt ook nooit alleen. Een halve muur was voorbehouden voor ondergoed. Veel boxerbriefs en losse geruite boxershorts – the horror! – maar geen enkele slip. Dat maakt mij ongelukkig want ik draag niets liever. Ook niet bij de Beckham-collectie. Best wel sneu.


Maar bon, dat H&M investeert in mannencollecties en mannenwinkels kan ik alleen maar toejuichen. Ik ben al 15 jaar fan – met ups en downs – en ik blijf er leuke dingen vinden. Dankzij de korting van 20% heb ik toch maar een hemd, een trui, dokken en t-shirts bij.

Dit bericht werd geplaatst in Antwerpen, Fashion, Literatuur, Shopping en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

