Justin Bieber geeft dit najaar concert in België

Justin Bieber (19) komt dit najaar in België concerteren. Waar en wanneer juist, is nog niet bekend.

Verleden keer deed hij het Sportpaleis gillen.

Dit bericht werd geplaatst in Muziek en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op Justin Bieber geeft dit najaar concert in België

  1. laure zegt:

    ik zou doodgraag willen dat justin bieber in maart komt, grtjes laure xxxxx justin bieber:D

  2. Shaliina(a) zegt:

    Ik wil DOLGRAAG gaan!!! xxShalinaBieber;$

  3. ik wil zo graag naar het concert van justin bieber !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥

  4. sara zegt:

    hoeveel kost een ticket?????????? 😉

  5. Muriel Van outrive zegt:

    aaaaaaaghhhh ik wil naar justin bieber ik ben zijn grootste fan xxxxxxxxxxx

  6. Tinne zegt:

    Ik wil daar naar toe *_* !! ❤

  7. Jessica zegt:

    Ik hoop echt zohard dat Justin Bieber ofwel in de zomer of in April, dan ben ik jarig en het liefst tijdens de paasvakantie, ik ga volgend ook voor de eerste keer naar het middelbaar, daar wil ik me dus beter bij concentreren en ik wil niet dat justin zijn concert op een schooldag is xp

  8. dinja zegt:

    ilove you justin kom aub in oktober!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Justin Bieber lyouuuh ♥

  10. EvelienBieber zegt:

    aaaaaaaaaaaaaaah JOEPIE!!!!!!!!!lovejou#justinbieberbiggestfanforeverandever#

  11. jemsbrad zegt:

    om welk uur is da het consert van justin bieber en waar ?

  12. jemsbrad zegt:

    justin bieber kom de 24 april in belgie maar waar da weete ze nog niet

  13. Pingback: Concert Justin Bieber op woensdag 10 april 2013 in Sportpaleis Antwerpen, voorverkoop op donderdag 5 juli | Lacquemant

  14. Margareth zegt:

    Jammer dat de kaartjes zo vreselijk duur zijn
    De jonge kinderen zijn dus al verplicht om met hun ouders te gaan en zijn in het gunstigste geval 200,- kwijt. Ronduit BELACHELIJK!!!

  15. Sude Ciftci zegt:

    justinBieber İloveYou F**** Muchh İk Kom Zkr En Vast Naar U Comcert!<3

  16. Lizzixxx zegt:

    Me vader doet de schermen dus ik Ga Justin Bieber zien voor het concert !!!!
    Wil er iemand mee?

  17. ElineDecaluwè zegt:

    Cool

  18. ElineDecaluwè zegt:

    Ik word zot als ik Justin bieber

  19. axelvinckier zegt:

    gaat die gay komn pfffffffffff wukn loser

  20. jemsbrad zegt:

    je kan kaartjes koopen voor 40 euro al

  21. jemsbrad zegt:

    hij kom 4 april in antwerpen

Geef een reactie

