André Hazes Jr. homo?

Closet queens houden beter hun mond, blijkbaar. Zeker in een land waar de inwoners een grote mond hebben. Zo doet André Hazes Jr. (18) zich hetero voor, maar de jongen zou zo gay als Lord Alfred Douglas zijn.

Is Dreetje Hazes homo?!

VPRO Dorst plaatste dinsdag een column waarin wordt gesuggereerd dat Dré Hazes homoseksueel zou zijn. De column werd enkele minuten na plaatsing om onbekende redenen verwijderd, maar had inmiddels al de redactie van SBS Shownieuws en de Telegraaf bereikt. Beiden maakten dinsdag melding van de column. Enkele internetnerds van de redactie van gay.nl wisten de verwijderde column te achterhalen en we hebben besloten om het stuk te plaatsen.

EXCLUSIEF: Is Dreetje Hazes een homo?

Dreetje Hazes (18) zegt dat hij meer dan vijftig vrouwen heeft geneukt. Dorst weet wel beter en komt met schokkende onthullingen.

Afgelopen zondag deed Dreetje Hazes – de zoon van Rachel en wijlen Andre Hazes – in Spuiten & Slikken een boekje open over zijn seksleven. Het achttienjarige kind ging op zijn vijftiende al naar de hoeren en zou naar eigen zeggen inmiddels met meer dan vijftig vrouwen de hoogslaper hebben gedeeld. Dat is best wel veel voor iemand van achttien. Wordt BNN voor de tweede keer in een maand opgelicht door iemand aan de Spuiten & Slikken tafel? Ja. Dreetje zou namelijk homoseksueel zijn.

Mannen die zich voordoen als de grootste vrouwenverslinders zijn juist vaak degenen die zo homo als een gay zijn. Van hen heeft Dreetje de kunst schijnbaar afgekeken, want van de beweringen over zijn seksleven blijkt weinig te kloppen. Google Dreetje Hazes eens en zie dat van de veertien gevonden nieuwsberichten er elf over meisjes, vrouwen en seks gaan.

De barman van een Amsterdamse homotent moet daar om lachen, volgens hem weet iedereen in de scene dat Dreetje homo is. “Ik was nogal verbaasd toen ik Spuiten & Slikken zag. Ik kan me niet voorstellen dat hij het met vijftig vrouwen gedaan heeft. Hij bedoelt misschien dat hij heeft gewinkeld met vijftig vrouwen. Iedereen hier noemt hem Gaytje Hazes. Ik zie hem hier regelmatig op vrijdag- of zaterdagavond rondlopen. Een collega van mij heeft hem wel eens van het toilet af moeten halen omdat hij daar andere dingen aan het doen was dan waar een toilet voor bedoeld is. Met een andere jongen ja.”

Er doen meer van zulke verhalen de ronde. Een uitsmijter uit de Amsterdamse Regulierdwarsstraat zegt Dreetje ooit eens te hebben betrapt in een steegje: “Ik liep mijn ronde, ik check dan de omgeving, maak een praatje met wat mensen en liep ook zoals altijd door het steegje. Ik hoorde wat gekerm. Toen ik langsliep zag ik dat het Dreetje Hazes was. Hij werd door een oudere man in zijn reet geneukt. Het verbaasde me niet dat hij het was, want ik ken de de verhalen over hem. Maar er was een soort stilzwijgende afspraak dat iedereen daar naar buiten toe over zou zwijgen. Er zijn wel meer bekende mensen die hier alles doen wat God verboden heeft, Thomas Berge lust er ook wel pap van.”

De homo’s trekken allen de beweringen van Dreetje over zijn heteroseksuele seksleven in twijfel. “Ik geloof niet dat hij vijftig vrouwen heeft geneukt, iedereen hier weet dat Dreetje een powerbottom is; iemand die ontvangt dat het een lieve lust is als je begrijpt wat ik bedoel. Die kan helemaal niet neuken joh. Je moet hem hier eens rond zien kruipen op zaterdagnacht. Zijn reet uit zijn broek en pikken wat hij pakken kan. Waarom hij liegt weet ik niet. Maar het is niet zo slim om de Amsterdamse gayscene tegen je in het harnas te jagen, er lopen hier machtige mensen rond. Ze kunnen hem maken of breken.” Homo’s voelen zich genaaid door Dreetje. Ze boden hem al die tijd een veilige plek, niemand is uit de school geklapt maar door op live televisie zulke onrealistische beweringen te praten, voelen ze zich belazerd.

Drag Queen Cleo Clitoris weet niet waarom Dreetje zich op televisie anders voordoet. “Ik snap best dat je het moeilijk hebt met je homofilie, dat kan. Maar ga niet zeggen dat je honderd vrouwen hebt geneukt en iedere dag naar de hoeren gaat, dan worden we pissig.” Een jongen die zegt bevriend te zijn geweest bevestigt de verhalen: “We gingen ieder weekend samen uit, alle homobars en homofeestjes af. Totdat ik op een middag onverwacht eerder thuiskwam en Dreetje in mijn slaapkamer op zijn knieën en geblinddoekt zes jongens zat te pijpen, waaronder mijn vriendje. Daarna heb ik met hem gebroken want het was niet de eerste keer dat die hoer zoiets flikte.”

BNN wilde niet reageren, maar wenst Dreetje Hazes veel succes met alles.

Deze column is geschreven door Tim den Besten en werd eerder geplaatst -en verwijderd- op VPRO Dorst.

Dit bericht werd geplaatst in Holebi, Media en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op André Hazes Jr. homo?

  1. leoke zegt:

    en dan is toch niet verboden he…iedereen zo vizeren zeg waar gaat dat naartoe…

  2. pjotr69 zegt:

    LOOOOOL

    Inderdaad een zéér geloofwaardig verhaal. :p

  3. mvreulink zegt:

    gellooff je het zelf?

  4. Tamara zegt:

    Wat een lul verhaal -,-

  5. Phoebe zegt:

    Dit is echt ongelooflijke onzin… Wat een manier om aandacht te trekken van deze columnist (Tim)… Vind je het gek dat dit soort onzin verwijderd word, zo’n verhaal kan ik ook wel verzinnen…

  6. roel zegt:

    welk steegje was dat?;)

  7. jan cornelis zegt:

    Het is een soort afweer van hem om het wellicht te verbloemen, maarja de waarheid achteerhaalt hem wel, en wat dan nog!, er is toch niets mis mee om je lekker te laten verwennen, Het is toch wel een geil knaapje!

Geef een reactie

