Nick Jonas zou naakt gaan (en hij houdt van zijn gay fans)

Nick Jonas (19) zou er geen moeite mee hebben om naakt op een podium te staan, zoals Daniel Radcliffe (Harry Potter) dat deed in Equus. Dat vertelde hij aan The Advocate. Nick is te zien in de Broadwayshow How To Succeed in Business Without Really Trying.

“Ik ben niet zeker of ik het effectief gedaan zou hebben, maar ik zou het zeker overwogen hebben. Je moet over alles open zijn”, aldus Nick. Ook vindt hij het niet erg om zo het gespreksonderwerp bij zijn homoseksuele fans te worden. “Ik hou van mijn gay fans. In de voorbije jaren heb ik ook veel vrienden gemaakt die homo zijn. Ik hou contact met ieder van hen en het is altijd geweldig als ik ze na een tijdje weer zie.”

Ondanks zijn christelijke opvoeding en christelijk imago (de broers dragen kuisheidsringen waarin ze beloven geen seks voor het huwelijk te hebben) is hij voorstander van het homohuwelijk. Hij gelooft dat iedereen gelukkig zou moeten zijn, welke geaardheid dan ook. “Ik vind dat iedereen het recht heeft om liefde te geven en krijgen. Een gelijke behandeling voor iedereen is dan ook niet meer dan normaal.”

Dit bericht werd geplaatst in Film, Holebi, Media, Musical, Muziek en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

