Yanaïka Skrzyszkowiak stopt ‘Mijn Restaurant’ Exquisa in Hasselt

Yanaïka Skrzyszkowiak, Lady Chef of the Year 2011, stopt als eigenaar van Exquisa. Ze blijft er wel chef.

Yanaïka uit Mijn Restaurant 1 stopt met Exquisa

Exquisa, het Hasseltse restaurant uit de eerste editie van Mijn Restaurant, is binnenkort niet langer in handen van chef-kok Yanaïka. Ze stopt als zaakvoerder van de zaak, maar blijft er wel nog koken.

Yanaïka Skrzyszkowiak stopt met de Mijn Restaurant-zaak Exquisa na een moeilijk jaar voor het restaurant. Onbetaalde rekeningen, geruchten over een faillissement, slechter kon het niet. ‘Ik ben blij dat ik tot dit punt gekomen ben. Hopelijk heb ik het ergste nu gehad’, vertelt ze aan het Laatste Nieuws.

Yanaïka vond intussen een overnemer voor Exquisa. Die zal het restaurant onder de zelfde naam en met dezelfde chef uitbaten. Yanaïka laat haar restaurant dus niet helemaal in de steek. ‘Ik ga weer doen waar ik goed in ben en dat is koken’, aldus de chef-kok. Ze wil voorlopig nog niet vertellen wie de nieuwe zaakvoerder wordt.

Exquisa is samen met recente winnaar Alaise het enige restaurant uit de hele Mijn Restaurant-reeks dat nog open is voor het publiek. Yanaïka hield het na de finale van het tv-programma wel het langste vol. Alle andere finalisten en winnaars zijn immers al gestopt.

Dit bericht werd geplaatst in Holebi, Horeca, Media, Televisie en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Yanaïka Skrzyszkowiak stopt ‘Mijn Restaurant’ Exquisa in Hasselt

  1. J-La zegt:

    Spijtig dat Yanaïka haar eigen zaak kwijtgeraakt, maar goed dat ze er wel aan de slag kan blijven… Dat kon erger, als je naar de andere winnaars kijkt.

Geef een reactie

