2 reacties op Timo Descamps verleidt naakt in musical Lelies en homofilm Judas Kiss

  1. Pingback: Recensie: musical Lelies met Timo Descamps, Matthew Michel, Hans Peter Janssens, Door Van Boeckel, Leendert De Vis | Lacquemant

  2. Eric Du Tré zegt:

    Ganesha heb ik tweemaal gezien. Uit reacties weet ik dat ik mij moet haasten om Lelies ook te zien voor het te laat is. Timo ken ik enkel van op de scene en artikels op het internet. Ik zag ook enkele interviews met hem. Ik ben een echte fan geworden, niettegenstaande ik al wat ouder ben. Deze man heeft ambitie en wat hij brengt is af tot in de puntjes. Ik ben ervan overtuigd dat we van Timo nog het laatste niet gezien hebben. Voor mij is het niet belangrijk of hij nu al dan niet naakt op de scene staat. Dat iemand mooi is is leuk doch Timo is in mijn ogen een zeer gedreven persoonlijkheid, die erin slaagt sterke prestaties neer te zetten in alles wat ie tot hiertoe heeft gedaan. Ga ervoor, man. Je hebt nog een leven boordevol uitdagingen voor je. Bezorg ons allemaal nog toffe avonden in het theater. Alvast bedankt op voorhand zou ik zeggen.

Geef een reactie

