Review: Forever 21 (Men), Meir, Antwerpen

Zo, net terug van een snelle shopping bij Forever 21 op de Antwerpse Meir. Ik heb de enorme vrouwenafdeling genegeerd en ik ben rechtstreeks beneden de mannenafdeling gaan bestuderen.

21 Men beslaat een hele zijbeuk. Ten opzichte van de vrouwen bitter weinig, maar toch vind je er allerlei leuke zaken. T-shirts, hoodies, hemdjes, vestjes, cardigans, blousons… noem maar op. De maten lijken klein, de prijzen zijn laag.

Het publiek? Pubers met mams of paps, tieners met hun vriendin, twinks, ex-twinks, twinks met hun faghag, old queens en andere mannen met een Peter Pan-complex. Ik vermoed dat ik onder de twee laatste categorieën val…

Ik had bijna een blouson gekocht, maar de rits irriteerde me mateloos. Toch zal ik Forever 21 opnemen in mijn shoptour omdat ik leuke dingen heb gezien.

Toch iets: de DJ had wel kleren uit de winkel mogen krijgen. Hij droeg een hemd van Hollister.

Benjamin

Dit bericht werd geplaatst in Antwerpen, Fashion, Holebi, Lifestyle, Shopping en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Review: Forever 21 (Men), Meir, Antwerpen

  1. Nina zegt:

    Leuke review! ‘k Kan niet wachten om zaterdag ook eens een kijkje te gaan nemen!

  2. Pingback: Vervangt Primark Forever 21 en Uniqlo New Yorker op Meir (Antwerpen)? | Lacquemant

Geef een reactie

