Schlagerzanger Christoff De Bolle overwoog zelfmoord

Hij overleefde als kind kanker en zijn lief Niels was bijna slachtoffer van Kim De Gelder. Vier jaar geleden overwoog charmezanger Christoff De Bolle zelfmoord.

“In 2007 ben ik uitermate ongelukkig geweest. Mijn vorige manager had me een loodzware depressie bezorgd. Ik voelde me zo oneindig triest. En machteloos. Zo erg zelfs, dat ik overwoog om uit het leven te stappen. Ik weet het, dat klinkt misschien overdreven. Maar zo voelde ik me dus echt wel. Ik zat er gewoon volledig door. Ik zag op sommige momenten geen uitweg”, zo zegt Christoff in Dag Allemaal tijdens een traditioneel “openhartig gesprek”.

“In niets leek ik nog zin te hebben. Tot mijn zus Lindsay en haar man Bert zijn tussengekomen. Eind 2009 hebben ze de manager de deur gewezen. Het was de schoonste dag van mijn leven.”

Dit bericht werd geplaatst in Holebi, Media, Muziek en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

