Kylie Minogue tekende ‘gay ass painting’ van Kevin Van Goethem

Aphrodite – Les Folies was een geweldig succes van Kylie Minogue voor haar fans. Eentje zal wel erg gelukkig zijn. Kevin Van Goethem uit Hove liet Kylie zijn ‘gay ass painting’ tekenen.

Kylie, keizerin van het podium, Kristof Bohez, Gazet van Antwerpen, 21.03.2011

[…]

Aan het eind van het optreden was er even tijd om enkele fans het podium op te hijsen. Eentje mocht wat langer blijven staan, mét een goeie reden. Kevin Van Goethem, een twintiger uit Hove, stond al het hele concert lang met een paneel te zwaaien dat aan de ene kant beschilderd was met een Kylie-portret, en aan de andere kant vervolledigd met de woorden ‘please sign my gay ass painting’. Gelieve te signeren, zeg maar. “Ik heb vroeger veel getekend en was al een tijd terug aan dit portret begonnen, sinds ik in 2004 keihard Kylie-fan werd. Eigenlijk was ik niet meteen van plan om naar het Antwerpse concert te gaan -ik zag haar al in Berlijn- maar toen belde een vriend op de valreep, met de boodschap dat hij een kaart over had. 250 euro voor de splash zone heb ik met de glimlach betaald.” Dat zou weleens een goeie investering kunnen geweest zijn, met het persoonlijk gehandtekende portret van Kylie dat nu geld waard is. “Velen hebben mij al aangeraden om het op eBay te zetten,” zegt Kevin. “Dat ga ik misschien doen, louter om te zien wat zoiets kan opbrengen. Maar ik hou mijn schilderij hoor. To Kevin, staat erop, met een hartje en haar naam erachter. Dit is een fantastische herinnering. Die nu nog op de grond staat, maar straks in mijn slaapkamer hangt.”

Dit bericht werd geplaatst in Antwerpen, Holebi, Media, Muziek en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

