Forever 21 Meir Antwerpen zoekt medewerkers

Amerikaans modeketen Forever 21 opent in juni een winkel op de Meir in Antwerpen. De winkel is nu op zoek naar werkwillige mensen.

Dit bericht werd geplaatst in Antwerpen, Fashion, Media, Shopping en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Forever 21 Meir Antwerpen zoekt medewerkers

  1. Zora zegt:

    Ik wil er wel werken hoor😉
    lijkt me leuk x

  2. jayme zegt:

    hmm nieuwe shop? nice
    wi er wel kome werke
    net cvke door gestuurt :p

  3. Pingback: Forever 21 Meir Antwerpen: opening in juni | Lacquemant

  4. Pingback: Forever 21 Meir opent in augustus, Brusselse Nieuwstraatfiliaal al in juli | Lacquemant

  5. Hier heb ik lang op gewacht😀

  6. Pingback: Forever 21: verbouwing ook tijdens bouwverlof | Lacquemant

  7. mien zegt:

    omg ik wist niet dat er al een winkel was :O waar juist?

  8. linske zegt:

    Kijk er zo naar uit om er te werken..:D

  9. Pingback: Forever 21 Meir Antwerpen opent op zaterdag 3 september | Lacquemant

  10. Lisa zegt:

    Zoeken jullie nog steeds mensen die er willen werken?

  11. Jennifer zegt:

    Ik zou daar wel willen werken maar ik ben nog maar 15Jaar, kan dat wel?

  12. anna zegt:

    Hallo. Ik ben Anna.ik zou geinteresserd zijn in deze vacature. Ik ben 20 jaar en ik ben italiaans. Ik spreek en bitje nederlands. Ik ben student. Ik ben een braaf meisje.ik moet werken

  13. filipa ferreira zegt:

    Zoeken jullie nog steeds mensen die er willen werken?

  14. Hanoenaaa'tjee zegt:

    lijkt me wel leuk! Ma ben ben bijna 15 en zoek wel een vakantiejob.

    Aanvaarden jullie ook mensen van 15?

Geef een reactie

