Laptop Lady Chef Yanaika Skrzyszkowiak (Excuisa) gestolen

De laptop van Lady Chef of the Year Yanaika Skrzyszkowiak van restaurant Exquisa is gestolen uit haar wagen. Ze had haar computer laten liggen. Dieven sloegen haar zijruit in en stalen de laptop.

“Mijn hele levenswerk stond erop. Alle recepten die ik de afgelopen tien jaar gemaakt heb. Nu heb ik niets meer”, jammert Yanaika.

“Ik had mijn computer op de zetel laten liggen. Stom. Dat overkomt me anders nooit. Normaal bewaar ik hem altijd in het restaurant of in de koffer van mijn wagen. De verzekering komt niet tussen omdat de laptop in het zicht lag. Het is ver gekomen als ze nu al overdag vlak voor de deur van ons restaurant in een auto komen inbreken”, aldus de chef.

Dit bericht werd geplaatst in Auto, Holebi, Horeca, Media en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

