BV-diëtist Tim Torfs doet Hans Otten en Brahim vermageren

Instituut Tim Torfs in Beringen en Hasselt wilt een nieuw concept lanceren. De ‘BV-diëtist’.

Persbericht: NA DE BV-KAPPER, NU OOK DE BV-DIETIST.
HANS OTTEN EN BRAHIM VERMAGEREN SAMEN 20 KILO !

In het Limburgse Beringen heeft [ Instituut Tim Torfs ] zich toegelegd op een bijzondere gezondheids- en dieetcoaching van 9 weken!
En blijkbaar valt dat in de smaak bij televisiepresentator Hans Otten en zanger Brahim.
De 2 mediafiguren vonden duidelijk dat hun gewicht boven de middelmaat zat en namen contact op met Torfs.

Zaakvoerder Tim Torfs : “Hans en Brahim vroegen me hen te begeleiden bij een gezonder leven en een strakkere lijn. Uiteraard was ik blij met hun vraag want dit is de beste reclame voor ons. En met succes. Want Brahim vermagerde op 9 weken tijd 11 kilo, Hans weegt nu 9 kilo minder.”
De methode is eenvoudig en doeltreffend tegelijk : gezond eten, regelmatig bewegen en een wekelijkse coaching in Beringen of Hasselt. Je wordt gemasseerd en je zweet lekker in de sauna.

Hans Otten : “Ik moest echt iets aan mijn lijn doen. Na allerlei pogingen met proteïne- en andere dieten, waarna ik telkens weer hetzelfde bijkwam. Nee, ik wilde echt op lange termijn komaf maken met de kilo’s. Bij deze methode heb je niet het gevoel dat je aan het dieten bent : je mag nog steeds vis, vlees en kip eten. Handig toch. Ik kan het iedereen aanraden. Ik vond vaak de discipline niet maar hier wordt je gestalkt door je dietist die via sms, telefoon en email je in de gaten houdt. Geweldig! Ik start met de opnames van mijn nieuwe programma “mijn man kan dat” op VT4. Een programma waarin vrouwen hun man goed moeten kunnen inschatten. Zo’n show kan je niet presenteren als papzak. Ik moet namelijk alle opdrachten die de mannen krijgen, ook zelf voordoen. Dus dan kan je maar beter fit zijn.”

Meer info vind je op http://www.hetdieetvanhansotten.be en op http://www.timtorfs.be

Dit bericht werd geplaatst in Gezondheid, Holebi, Lifestyle, Media, Muziek, Showbizz, Televisie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op BV-diëtist Tim Torfs doet Hans Otten en Brahim vermageren

  1. Pingback: Nicky Vankets en verloofde Koen De Mey mogen nog niet in trouwkostuum | Lacquemant

Geef een reactie

