2BE schrapt Glee op maandag, verplaatst naar 19 februari

Na slechts twee weken is 2BE al teleurgesteld door de kijkcijfers van Glee. De reeks wordt vervangen door Bones. 2BE pikt de Glee-draad terug op vanaf zaterdag 19 februari. Onzin, als u het mij vraagt.

Glee scoort blijkbaar onvoldoende in de doelgroep 18 tot 44 jaar. Glee op zaterdag programmeren gaat dit niet verhelpen. Op zaterdagavond zit die doelgroep niet voor de buis.

Het probleem is misschien fundamenteler. Potentiële Gleeks hebben de afleveringen al gedownload en zijn al up to date met de VS. Een fenomeen dat alleen zal toenemen.

Benjamin

Dit bericht werd geplaatst in Holebi, Televisie en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op 2BE schrapt Glee op maandag, verplaatst naar 19 februari

  1. Pingback: Tweets that mention 2BE schrapt Glee op maandag, verplaatst naar 19 februari | Lacquemant -- Topsy.com

  2. j.p. zegt:

    belachelijk..

  3. Gertjan R. zegt:

    helemaal mee eens ! … ikzelf kende al meer dan een jaar van het bestaan van glee. En omdat het altijd zeer lang duurd voordat de Amerikaanse serie’s op onze tv te zien zijn , heb ik ze ook al allemaal gedownload en ben daarmee ook up to date met de Amerikanen…en ik ben zeker niet de enige . Het is gewoonweg hun eigen schuld, ze moeten maar niet zo lang wachten om de serie uit te zenden…

  4. Kayelle zegt:

    Hey,
    Ik was op zoek om te zien waarom Glee er plots niet meer was en kwam op je blog terecht. Je hebt groot gelijk, dit is de reinste onzin.

    De doelgroep voor Glee kijkt echt niet op een zaterdagnamiddag.
    (Wat is trouwens de doelgroep voor ztaerdagmiddg, vraag ik me af? Kindjes op visite bij oma die zoet moeten gehouden worden met TV?)

    Overigens vind ik heb gewoon waanzin wat ze doen met TV-series. De mensen die dan wél kijken en op hun vertrouwde uur iets anders voorgeschoteld krijgen, haken ook af. Zo ben ik al met veel series gestopt. Die waren plots “verdwenen” en ik kwam er pas weken later achter dat ze naar een ander slot waren verhuisd…maar wel een aantal afleveringen verder natuurlijk. En dat kijk ik nie meer.

    Bye bye, 2BE, hallo Pirate Bay…

  5. Leo DW zegt:

    Ook wij waren verbaasd waar de serie naar toe was.

    Waarom geen degelijke informatie door Telenet ? Ben anders heel tevreden over de service van Telenet.

  6. Lisa! zegt:

    Belachelijk is het!
    volgens mij zijn er ook veel mensen die het opnemen ofzo
    en met het naar de zaterdagavodn te verplaatsen gaat het nog verslechteren ö

  7. Pingback: Anne Hathaway speelt lesbische tante in Glee | Lacquemant

  8. Julia zegt:

    Heel vervelend. Als je een reeks begint, moet je die ook eindigen.

  9. Pingback: Vlaamse Glee-tour cast jongeren om dvd te promoten | Lacquemant

Geef een reactie

