Sean Dhondt = Joepie Hottie van het Jaar 2010 en Justin Bieber op 2, Hottie 2009 Ward Kerremans valt uit de b

Sean Dhondt, zanger van Nailpin en van het VTM-Kzoomlied, is volgens tienermeisjes de knapste jongen van 2010. 8 000 lezeressen van Joepie kozen massaal voor de ex-man van An Lemmens.

Dhondt haalde 148 stemmen meer dan Justin Bieber. Dhondt lijkt de meisjes te begrijpen. “Ik geef mezelf acht op tien”, klinkt het ijdel. “Mijn tatoeages vind ik het mooist. En mijn lichaamsbouw heb ik van mijn grootvader, die is ook een gespierde paling.” Andere populaire Vlaamse jongens zijn Niels Destadsbader, Matteo Simoni en Steven Boen.

Dat jonge meisjes voor tattoos vallen, is erg. Tatoeages zijn zelfverminking en blijven niet ‘mooi’.

De winnaar van vorig jaar, Ward Kerremans, is uit de top tien gevallen. Ook Tom Dice haalt de eerste tien niet.

Dit bericht werd geplaatst in Media en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Sean Dhondt = Joepie Hottie van het Jaar 2010 en Justin Bieber op 2, Hottie 2009 Ward Kerremans valt uit de b

  1. Pingback: Antwerp Pride 2011: Sean Dhondt zingt op Closing Festival (zondag 26 juni) | Lacquemant

Geef een reactie

