Mister Universe Model Belgium 2011 Sonny Wouters heeft vooral mannelijke fans

Mister Universe Model Belgium 2011 Sonny Wouters wilde eigenlijk niet meedoen.

“We zijn eigenlijk niet voor misterverkiezingen”, Ellen Bogaert, Gazet van Antwerpen, 08.11.2010

Sonny won de verkiezing en kreeg ook de award voor ‘best body’. Zijn broer eindigde op nummer 6. We praatten met de nieuwbakken mister.

Waarom deden jullie mee aan deze verkiezing?

Sonny: “Eigenlijk kwam dat toevallig. We gingen uit in discotheek Noxx en werden er aangesproken door een modellenbureau, die er kandidaten voor hun volgende misterverkiezing ronselden. We dachten, ‘waarom niet?'”

Hoe reageerden jullie vrienden?

“Die moesten natuurlijk enorm met ons lachen. Maar na een tijdje, verder in de wedstrijd, waren ze eigenlijk best trots op ons. Lacy en ik zijn trouwens helemaal niet voor misterverkiezingen. We vonden het al vreselijk om met onze linten te moeten rondlopen. Eigenlijk was onze deelname meer bedoeld als toegangsticket tot de modellenwereld.”

Hoezo? Heb je dan al opdrachten?

“Betaalde? Neen, dat niet, ik ben ook nog maar net verkozen, hé. Maar opdrachten krijg ik genoeg.”

Vanwaar de award voor ‘best body’?

“Tja, er waren jongens bij met waanzinnig mooie lichamen. Maar ik heb het voordeel om groot te zijn én goede verhoudingen te hebben, iets wat blijkbaar uitzonderlijk is. Meer moet je me daar niet over vragen, want ik ben nog een echte leek in de modellenwereld. Weet je dat ik voordien zelfs nog nooit een modeshow had gelopen? We gingen met de organisatie naar Lloret De Mar. Daar oefenden we in het hotel voor een bende Vlaamse ‘bomma’s’.”

Dus je bent een natuurtalent?

“Ik ben gewoon mezelf, ook op de catwalk. En… ik denk dat ik ook wel tot de groep van zelfzekere jongens behoor. Ik was altijd al tevreden over mezelf. Maar let op, ik wil niet pretentieus zijn. Ik ben trots op mijn titel, maar het verandert niks aan mijn persoon. Uiteindelijk blijf ik gewoon Sonny uit Merksem.”

Heb je al veel vrouwelijke fans?

“Ik krijg veel vriendschapsverzoeken via Facebook, maar niet alleen van vrouwen. De meeste komen van onbekende mannen. Er is wel een vrouwelijke fan die gezegd heeft dat ze me in het oog gaat houden, positief bedoeld natuurlijk. En ja, ik ben hetero en nog vrijgezel. Moet ik nu ook nog mijn telefoonnummer geven? (lacht)”

Dit bericht werd geplaatst in Antwerpen, Holebi, Media en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

