Justin Bieber op woensdag 30 maart 2011 in Sportpaleis Antwerpen, ticketverkoop start op vrijdag 3 december (+ video)

Justin Bieber zal op woensdag 30 maart 2011 optreden in het Antwerpse Sportpaleis. Prijzen schommelen rond 100 euro.

Tieneridool Justin Bieber komt naar België

Hij had het zelf vorig jaar al aangekondigd op Jim TV, maar nu plakt er ook een datum op: Justin Bieber komt naar België en dat op 30 maart in het Sportpaleis.

De 16-jarige Canadees, die in 2008 ontdekt werd via filmpjes op Youtube, is intussen een wereldster. Hij trok afgelopen zomer met zijn ‘My World Tour’ door Noord-Amerika. De tiener scoort met zijn stem, maar kan ook drums, gitaar, piano en trompet spelen. Zijn grootste hits zijn ‘One Time’, One less lonely girl’, Baby’, ‘Somebody to Love’, ‘U smile’ en ‘First dance’.

De voorverkoop voor het concert in het Sportpaleis start vrijdag 3 december om 20u op http://www.teleticketservice.com.

Drie dagen voor zijn passage in Antwerpen speelt Bieber ook een concert in Ahoy in Rotterdam.

Dit bericht werd geplaatst in Media, Muziek en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

84 reacties op Justin Bieber op woensdag 30 maart 2011 in Sportpaleis Antwerpen, ticketverkoop start op vrijdag 3 december (+ video)

  1. p...... zegt:

    Echt vet ik zorg dat ik morgen rond 20.00 op die site ben!

  2. schauni zegt:

    ik zou graag tickets wilen voor justin biebeer maar zyn er nog tickets over

  3. sofia zegt:

    ee zyn er nog tickets over vor justin bieber?

  4. inneke zegt:

    waneer komen de tickets binen van justin biber?

  5. Nikkieeeeeeeeh..Xx..love JB!! zegt:

    Sorry menskes, maar wie is er hier allemaal aan het brabbelen dat hij een homo is??? wie o wie?? kom maar op, zenne =s jullie zijn allemaal zóóóóó jaloers op dat lekkertje
    dat jullie hem gewoon uitkakken, weet je wel? sorry, hoor!! maar wie dat hier zó jaloers is moet maar eens beginnen bij zichzelf, denk maar na: wat voor ne loser ben ik nu, eh?? écht waar, denk maar na! al is hij een homo, wat scheelt dat jou?? heb jij er dan soms last van?? hij kan toch lekker zingen… al geloof ik niet dat hij een homo is, dat is weer zo’n irritante leugen.. :* voor al die losers: i hate you!!!!!!!!!! rot maar lekker op!!!!!! je bent gewoon een kakkerd, denk daar maar eens over na,eh?

  6. mary zegt:

    in 1uur allemaaal verkocht

  7. iemand zegt:

    weet er iemand wie het voorprogramma zal verzorgen?

  8. Yaron zegt:

    euhm Willow Smith is uitgenodigd door Justin Bieber om het voorprogramma van z’n Europese Show te doen! En ze heeft ja gezegt. Willow Smith is o.a. bekend van ‘Whip My Hair’ & haar vader is Will Smith.

    Meer nieuws over Justin Bieber ? Zie http://www.JBBelgianFansite.tk ! Ook een wordpress site!

  9. shani meeus zegt:

    Mijn ticketen zijn maandag aangekomen
    weet ge wa da ik zielig vind
    1)ze gaan zeggen dat die 51 jaar is
    2)hij is geen homo
    3)hij heeft zo gezegd zijn eigen moeder zwangergemaakt
    4)hij neemt zogezegd drugs
    5) hij heeft geen kind geslagen
    6) hij heeft geen zelfmoord gepleegd
    met wa zijn al die mensen bezig ??
    allee bayy (bye)

  10. Pingback: Sean Dhondt = Joepie Hottie van het Jaar 2010 en Justin Bieber op 2, Hottie 2009 Ward Kerremans valt uit de boot | Lacquemant

  11. nadia zegt:

    hallo ben 10jaar ben fan van justin bieber
    hij is knap
    heeft goeie liedjes ken ze allemaal
    kzou hem willen ontmoeten maar dat komt nog wel
    daaaaaaaaaaaaaaaag
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  12. ena zegt:

    hallo justin bieber love love love enaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  13. nisrine zegt:

    overdrijf is ni zo allemaal
    justin bieber is een normaale jongen
    hij heeft goeie lietjes en das ook alles
    groetjes nisrine

  14. melissa zegt:

    heb je het al gehoord?
    justin bieber heeft een nieuw kappsel.

  15. Pingback: “Justin Bieber will never reach puberty” | Lacquemant

  16. sarahxxxxx zegt:

    ik zen de nicht van justin bieber meen het hij heeft nog maar 4 tikets over wie het wilt vraag maar hoor aan mij ok ma wie zegt dat hij normaal is en homo is ik roep zijn bodi en die killen julie ok dus zwijg met die fok mond doeiiiii xxxx

    • joyce zegt:

      ooooh ik zou er heel graag hebben heel mijn kamer hangt vol met posters maar ik denk dat mijn droom nooit zal uitkoomn………………………

    • Kimberly zegt:

      EJ SARAH kzou graag een justin bieber ticket willen heben van u kem kei veel posters van em en cd ma kben nog nooit naar een concert geweest men gsm nummer is 0497362320 dus neem heel snel contact op of stuur gewoon ne bericht grt kimberly

    • BiitchRulzz zegt:

      Jhuaaa Meeiisjj .. En Ik Ben De Omaa Van Justin Bieber Wtf !!
      Wa Ga Gij Doen ..
      Justiin Bieber Is Mr ’n Jongee Znnee !!
      Wa Ga Gij Zijn Bodyguards Roepn .. Als Gij Ampr Engels Kan !!
      En Btw. Vrdaa Gij Iets Typt Ehh Schatj .. Leert Eerst iis Nederlands ThQ😉

  17. Pléasé Hééft Er Iémand Nog Justin Biébér Tickets Dat Hij Of Zij Nietmeer Nodig Heeft? Ik Hoop Van Wél! =(

  18. matthias colpaert zegt:

    Ik heb nog 2 tickets die ik verkoop.. Prijs overeen te komen, contacteer mij op:
    0494/ 07 44 67

  19. nawal zegt:

    hey zijt wa rustig he justin is ook maar een mens
    en als je toch op hem bent wordt ook een zanger of zangeres
    ik bn gewoon fan van nliedjes
    en de rest ja is gewoon
    als iedereen

  20. nawal zegt:

    wie wilt hier allemaal een zangeres worden ?
    ik

  21. maeva debels zegt:

    OMG kging me mn vriendin gaan en zonder da ik het wist heeft ze ze gewoon verkocht aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil justin bieber kben zijne film gan bekijkn aa i love him so match !! kwil em nu zien sinds dak die film eb gezien eeeeeeee in die film tonen ze da ze nog gratis tickets geven aan een paar mensen dat die bodygoards en die managers hebben is da waar ik wil egt nog een ticket normaal ging ik een hebben en ik zat dan nog op de beste plaaats nu ben ik boos op mijn vriendin!!!JB i love you so❤

  22. maeva debels zegt:

    ik ging naar zijn concert gaan op 30 maart met mijn vriendin ze had tickets over en ik had 1 gekocht voor mij zonder dat ik het wist heeft ze ze dan verkocht aan haar nochten zo erg dat ik nu niet meer kan gaan wie heeft nog tickets voor 30 maart zijn er nog tickets? zo ja waar kan ik ze bestellen ( ik ben naar de film gaan kijken van JB en daarin zeggen ze dat ze altijd bij een voncert gratis tickets geven aan mensen die echt justin beiebr willen zien is dat waar hopelijk wel en dan is het maar hopen dat ik daar 1 van ben plz antwoord ik wil het snel weten van mijn mama mag ik zeker gaan maar ze zeggen dat er geen tickets meer zijn !!x JB i love you so match

    • manuela zegt:

      Hallo debels als je nog geen justine Bieber ticket hebt;
      Ik wil je gerust één verkopen. Mijn dochter gaat ook met haar vriendin
      Maar ik had er drie besteld maar ik sta aan de anderen kant van de zaal.
      Heb vernomen dat het niet nodig is om hun in het oog te houden in sportpaleis.
      Maar ik zal wel aanwezig zijn maar ben al iets te oud om justin Bieber te zien.
      Ik begrijp de gevoelens van al die tieners die geen Ticket hebben en als ik er iemand er plezier meekan doen gerust en jou ben ik toevallig tegen gekomen via googel. de ticket heeft me 46 € zijn zit plaatsen . dus je ziet maar en vraag aan je ouders of het oke is dan zal ik liever met hun willen regelen via mijn email en dan telefonische.groetjes Manuela

      • salua zegt:

        Graag zocht ik nog 3 ticketen voor het optreden van morgen dus als u iets heeft zal ik het met plezier over kopen

        • manuela zegt:

          Helaas heb ik nog niets vernomen van Maeva .
          Als jij ze nog wilt voor 46€ dat is wat ik zelf heb betaald
          is één zitplaats de blauwe kant kort bij het poduim hoog
          groetjes manuela Laat iets weten kunnen we nog afspreken bij de sportpaleis? anders verkoop ik het daar

      • salua zegt:

        Kan ik uw ticketen kopen?

  23. maeva debels zegt:

    ja ik wil zangeres zijn het staat in de joepi ik ben sterrenbeeld leeuw en ze zeggen dat mijn beroep ofwel zangeres,model,topsporter zou zijn aa leuk ik ben tog al model maar ik wil zangeres zijn mischien komt het nog ik ben jaloers op al deze dat zanger of zangeres kunnen worden zoals selena gomez en zij is dan nog eens actrice en model ook die hebben echt geluk !! jsutin is geen homo en geen gay en al deze dat slenea gomez nioet graag hebben die zijn niet normaal justin bdoet wat hij wil hij kiest zijn ware en daarom moeten de mensen niet op selena gaan slaan staat allemaal in de joepi !!!x JB i love you

  24. chelseaxxxxx zegt:

    hey sarahxxxxx ik zoek nog tickets maar ik vind er geen heb jij er echt nog anders moogt ge er twee aan mij geven want ik en mijn bff zoeken er nog maar we vinden er geen contacteer me op mijn msn snoopytje_101@hotmail.com please ik wil er echt heel graag xxx

  25. Ellen is zot van Justin Bieber zegt:

    Eeej x ik ben echt reuze zot van Justin Bieber Ik zou hem zo graag zien,, Ik wil Zo graag naar zijn concert ik zou het super vinden ik ken echt al zijn liedjes,, hy is zo lief en hy is niet normaal ik ben echt Gewoon weg Zot Van Justin Bieber hy is mooi lief prachtig geweldig !!!!!! ik zou zo graag kaartjes willen plies iemand heeft iemand nog kaartje die die nie meer gaat gebreuken ze mogen over de 800 euro gaan voor 4 kaartjes plies iemand ?? als je der heb en je moet ze niet meer hebben dan bel je maar op deze numer 0499474529 Justin Bieber mag ook altijd bellen ze haha alvast bedankt

  26. Kimberly zegt:

    kzou zoooo graag naar justin bieber zen concert gaan ma kem geen koncert kaarten kzou zoooo graag gaan want kem nog nooit naar een koncert van justin bieber geweest dus als ge ne koncert kaart kunt missen schrijv tan direkt terug kzou echt echt blij zijn merci of backstage

  27. channel zegt:

    hoi ik ben channel en ik ben 11 jaar ik ga naar justin bieber eerts had ik geen tickets maar nu wel joepie mensen die tickets zoeken veel sucses doei doei xxxjes channel

    • Kimberly zegt:

      VAN WAAR HEB JE DIE TICKETS CHANNEL WARAAG EEN TICKET WILLEN KZOU OOK EENS NAAR ZEN CONCERT GAAN KBEN NOG NOOIT NAAR ZEN CONCERT GEWEEST EN IK BEN 14J GRT KIMBERLY STUUR AUB TERUG

  28. Delphine zegt:

    Ik verkoop nog een JB ticket ! Heb er 1 over !

    • Kimberly zegt:

      mag ik die kopen kgeef u 20euro ma ni over pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss kben nog noooit naar zen concert geweest me vrindinen ebe alemaal concert kaarten behalve ik en nu zite ze me daar mee te pesten me gsm nummer is 0497362320 BEL ME EENS OF STUUR GEWOON EEN BERICHT grt kimberly

      • oumaima zegt:

        waarom geef je wat niet meer want die tickets kosten in echt 40,44,50,55 euro per liedjes
        die je wil horen maar handtekening krijg je denk gratis dat weet ik nog niet zeker dus …. tot later dan ok

    • Louke Pieters zegt:

      Delphine !
      Omg ik hoop dat jij men redder in nood bent ;o !
      Ik ben echt al supeeeeeeer lang op zoek naar een ticket !
      Contacteer me aub❤❤❤
      0493780730
      Alvast bedankt ! (: (l)

    • Kimberly zegt:

      contacteer mij kwil echt graag naar zen concert gaan ge ziet men enigste reder in nood grt kimberly

  29. Belieber zegt:

    ik kom uit nederland ik zou naar ahoy gaan maar het was uitverkocht nu ga ik naar antwerpen! lekker dicht bij

    -xxx-Belieber
    OMB

  30. channel zegt:

    ik heb de tickets van een vriendin over gekocht maar als ik goede raad mag geven koop geeen tickets op internet ik zocht ook op internet en ik had iemand gebeld en die zij koop geen tickets op internet er zijn valse kaarten nog veeel sucses kimberly doei doei

  31. gulfida zegt:

    Ik wil een ticket bestellen voor justin bieber concert

  32. erin lambrecht zegt:

    dag justin bieber

    ik ben erin ik ben 11 jaar en kom uit oostende

    ik ben je grootste fan

    ik vin het tof dat je naar belgie komt !!!

    jammer genoeg heb ik geen ticket om naar jou te komen

    maar ik denk dat je nog eens ga komen !!??

    vele xxxxxxxxxxxxxx erin

  33. rachel zegt:

    wij hebbeb nog 1 kaartje beschikbaar voor het concert van justin bieber op 30-03-2011 in antwerpen. we zouden met 5 gaan maar er heeft 1 iemand afgezegt.

    • ledegen julie zegt:

      heb je ticket nog rachel was effe nog op zoek naar 1ticket…..want zit hier met een puber die er ziek van is omdat ze niet gaat…en ergens vind ik het erg omdat er over een paar weken maar één ticket beschibaar was wou ze niet want dan moest ze haar vriendin teleur stellen…en het is gebeurt de vriendin kwam gisteren vertellen dat ze een kaart had en dat ze ging nu kan je wel raden hoe zij zich voelt

  34. joni zegt:

    ooo iik wil daaar bij zijn bij jb love ya sooooooooooooooooo jb 4 ever

  35. ik hou van justin bieber en spijtig dat ik geen tickets heb en ook veel succes voor de andere die wel gaan geniet maar groetjes fan van justin bieber!!!!!!!!!!!

  36. Pingback: Justien Bieber @ Sportpaleis: fans krijsen tegen 119 decibel | Lacquemant

  37. Roxanne zegt:

    wanneer komt justin Bieber TERUG naar Belgium, want ik heb voor dit concert geen tickets kunnen kopen, dus weet wiemand waneer hij miss terug zou komen?

    • oumaima zegt:

      ze hadden gezegt dat jb het leuk vond en die heeft ook gezegt dat die de belgische chocolade wil proeven en hij heeft ook gezegt dat hij over 1 of 2 of 3 jaar terugkomt naar belgie ok roxxane ik ben speciaal voor u gaan kijken naar msnhotmailmessenger.com daar staat het ok wees maar gerust hij gaat je nog wel zien ok en jij zult hem ook in echt zien ok goed dat je die vraag hebt gesteld want ik wou er graag op antwoorden veel geluk als je justin bieber ziet doeiii goed om je te leren kennen dank je

    • oumaima zegt:

      en ze hebben ook gezegt dat er veel leuke fan waren echt justin bieber heeft dat met zijn eigen mond gezegt en heeft gezegt ik kom zeker en vast terug naar belgie naar sportpaleis antwerpen

    • oumaima zegt:

      of zoiets maar wel in belgie antwerpen sportpaleis

  38. Roxanne zegt:

    Ik had geen tickets gevonden voor dit optreden, dus weet iemand wanneer hij miss terug zu komen? want er werd gezecht da hij terug zou komen maar wanneer?

    • oumaima zegt:

      hij zou terukkomen binnen 1 of 2 of 3 jaar hahah dat ga leuk worden hou je van hem ik wel en jij? i love justin bieber for ever hij is mijn neef wist je dat dat is wel crazy als je je neef i love you vindt maar kom eeh jazmyn mij nichtje de zus van justin bieber is bij mij komen spelen samen met mijn kleine neefje
      jaxon julian bieber en selena gomez is langs gekomen voor justin bieber en ze heeft tegen mij gezegt wear is justin en ik roepte justin en hijkwam aangelopen aan de trap en hij zag selena gomez en knopoogde naar haar en ik zei ik laat jullie even alleen maar dan natuurlijk in engels bbba ik ben offline oke binnen 2 uurtjes ben ik onnline ok daaag xxx

  39. izel zegt:

    hoi justen ik ben11jaar ikbn een grote fan van miley cyrus en u natuurlijk ik wil je graag zien ik ga ook een zangers worden en een model en ik ga ook aan disney channel proberen oudiestie mee te doen doei xx

  40. jean zegt:

    i like justine bieber
    he’s songs are very good

  41. sharon zegt:

    je optreden in het portpaleis was mega tof ik hoop dat ik je nog eens kan ontmoeten

  42. JB-Lover1254 zegt:

    ik ben 30 maart geweest!!!!
    ik stond ergens vanvoor kunde u da voorstellen als ge megafan zijt !!!!!!!!!!
    hij zag mij!!!!!!!!!!!!!!!

    alle bye
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx(voor justin)

  43. melina vatansever zegt:

    hallo ik ben fan van justin bieber

  44. LILI MARKENS zegt:

    IK WAS EEN HALF UUR TE LAAT EN ALLE TIKETS WAREN AL VERKOCHT

  45. Nou,ik zeg een ding het is WAAR ze geven gratis tickets weg die crews van justin bieber ik was ook met me vriendin gegaan maar onze kaaryjes waren gestolen en we waren aan het huilen enz en later rond half acht zoo kwamen die crews maar wij wisten eerst niet dat zei het waren dus ze zeiden zo van ar you a big fan of justin bieber do you love him do you have tickets en nog veel meer en totdat ze zeiden dat ze die famillie waren en die kaartjes hadden laten zien ik en me vriendin hadden ze genuffeld enz we a waren zoo blij en we huilden en huilden van blijschap, enz maar we hebben ze bedankt en we hebben ze lang vastgehouden,enzo en we renden heel hard op het plein en we sschreeuwden en huilden van blijschap enz maar jah ik dahct echt dat me droom NOOIT uit zou komen,maar jah het was we’ll gewoon gebeurd maar jah ben moe wie nog meet wilt weten zeg vraag dan maar op msn hier me msn shalina_11@live.nl

  46. JUSTIN BIEBER zegt:

    HEY AIM JUSTIN BIEBER AIM KOM IN 13 SETEMBRES TREUG LOVE YOU ALLEMEAL

  47. laura bierbooms zegt:

    hey allemaal ik snap het ni meer is het concert al gedaan was het maart 2011 of is het maart 2012
    wat is het als je antwoord op men vraag erg bedankt

  48. elise mvemba zegt:

    hey wanneer kom justin weer een keer in belgie optreden dat zou supper leuk zijn
    love elise

Geef een reactie

