4Skins: mannenondergoed blokkeert scheetgeurtjes

De slips en boxers van het Australische merk 4skins blokkeren de geurtjes van winderigheid. Luide windjes blijven echter hoorbaar.

“Hoewel dit storende geuren tegengaat, helpt het niet bij gênante geluiden”, aldus de Australische uitvinder Gilbert Huynh. “Ik kwam op het idee, nadat ik leed onder de uitlaatgassen van familieleden. Moest ik iets kunnen ontwikkelen dat niet alleen goed zit, maar ook nog voordelen voor de omgeving van de persoon heeft, dan zou dat geweldig zijn. Ik ben twee jaar met het onderzoek bezig geweest en liet 50 vrijwilligers de slips testten.”

4Skins maakt gebruik van Neutralizer. Deze technologie werd ontwikkeld door Nano-Tex.

Binnenkort op de dansvloer?

Dit bericht werd geplaatst in Fashion, Media en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op 4Skins: mannenondergoed blokkeert scheetgeurtjes

  1. Underwear zegt:

    Nou dat is makkelijk. Dan doe mij ook maar een setje. hahaha

  2. stef zegt:

    Heb je ook hemdjes die de okselgeur tegengaan

  3. 4skins is 4trash zegt:

    4 skins waardeloze onderbroeken
    4 gekocht twv 75 euro
    2 keer wassen en het zijn vodjes en
    zitten dus voor geen meter
    of het geurtjes tegen houdt?
    ik geloof er niet in.
    (wat is het verschil tussen storende en genante geuren?)
    Leuke marketing maar geef mij maar echte kwaliteit
    voor zo’n prijs

Geef een reactie

