Bart Kaëll op 1 in Homo Top 100: “Wat hebben homo’s toch goeie smaak”

Bart Kaëll wint de Homo Top 100 en is daar erg blij mee. Hij zal er vanavond echter niet bij zijn in de Red & Blue. Op 19 november is hij wel te zien bij de opening van Café Ortelius.

“Wat hebben homo’s toch goeie smaak”, Het Belang van Limburg, 10.11.2010De langverwachte outing van Luc Appermont en Bart Kaëll legt die tweede geen windeieren. In de jaarlijkse Homo Top 100 stijgt ‘Zeil Je Voor Het Eerst’ van de 31ste naar de 1ste plaats. Kaëlls andere superhit, ‘De Marie-Louise’, komt van niets binnen op 9.

[…]

Woensdag zet de Antwerpse discotheek Red & Blue zijn deuren weer open voor de Homo Top 100 Party. De zevende editie alweer. Een massa feestvierders – holebi én hetero – danst de hele avond op de beste honderd ‘roze’ hits aller tijden, een lijst die jaarlijks wordt samengesteld door een vakjury en internetbezoekers.

Op nummer 1 staat dus ‘Zeil Je Voor Het Eerst’, maar ook ’s mans ‘De Marie-Louise’ (9), ‘Mooi Weer Vandaag’ (34) en ‘La Mamadora’ (54) scoren goed.

Knuffelbeergehalte

“Super”, reageert Kaëll. “Wat hebben homo’s toch goede smaak (lacht). Al verrast het me wel een beetje. Ik ging er van uit dat mijn geaardheid een publiek geheim was, en dat het effect van die zogezegde outing miniem zou zijn. Nu, als ik na optredens handtekeningen ga uitdelen, merk ik wel dat mijn knuffelbeergehalte hoger is.”

Kaëll zal er zelf niet bij zijn woensdag. “Helaas”, zegt hij. “Om 21.30 uur moet ik in Ledegem optreden en om 23.45 uur in Wieze. Maar wie me per se in de buurt van de Red & Blue aan het werk wil zien, kan op 19 november terecht op de Orteliuskaai, waar ik de opening van Café Ortelius kom opluisteren. Ik beloof dat ik ‘Zeil Je Voor Het Eerst’ en ‘De Marie-Louise’ zal zingen (lacht).”

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Bart Kaëll op 1 in Homo Top 100: “Wat hebben homo’s toch goeie smaak”

  1. Pingback: Zangers zingen gay friendly liedjes om commercieel te scoren | Lacquemant

  2. Pingback: Homo Top 100: holebi-jongeren weten waarom | Lacquemant

  3. Pingback: Klopt Lady Gaga Vlaamse kitsch op Homo Top 100 2011? | Lacquemant

  4. Pingback: Homo Top 100 2012 op woensdag 31 oktober in Red & Blue, Antwerpen | Lacquemant

Geef een reactie

