SN Brussels Airlines: “KLM loopt achter met gay marketing”

De Nederlandse Koninklijke LuchtvaartMaatschappij KLM en de Scandinavian Airlines SAS bespelen tegenwoordig de holebimarkt. KLM doet dat met www.theklmgaygetway.com. Speciaal bedoeld om de pink pound binnen te halen. Vernieuwend? Alles behalve, stelt Geert Sciot van Brussels Airlines.

In De Zondag vertelt Geert Sciot dat Brussels Airlines al langer samenwerkt met gay evenementen als NaviGAYtion, de Belgian Lesbian and Gay Pride of de EuroGames in Antwerpen. Ook werkt Brussels met holebi reisagenten in Brussel en Antwerpen en met het homoblad GUS.

Youri Raes van Casa Rosa vat in De Zondag samen waarom de luchtvaartmaatschappijen op homo’s mikken. Homokoppels hebben veel beschikbaar inkomen, kunnen buiten de schoolvakanties reizen en door de crisis kiezen bedrijven steeds meer voor videoconferenties. De lege zitjes in de vliegtuigen kunnen nu gevuld worden door reizende homo’s.

Dit bericht werd geplaatst in Antwerpen, Holebi, Media, Toerisme en getagged met , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s