Kieron Richardson (Hollyoaks) coming-out video

De 24-jarige Britse acteur Kieron Richardson heeft woensdagachotend in de tv-show This Morning zijn coming-out gedaan. Richardson speelt in de soap Hollyoaks Ste Hays, waatin hij ook uit de kast komt.

Familie en vrienden waren al even op de hoogte. Omdat zijn personage nu ook zijn homoseksuele gevoelens verder ontdekt vond hij het de hoogste tijd om publiekelijk over zijn homoseksuele geaardheid te praten.

Vorig jaar deed Kieron Richardson mee aan Dancing on Ice (Sterren op de dansvloer)  en toen werd er al gesuggereerd dat Richardson homo zou zijn. “Toen stond mijn persoonlijk leven even op halt en was ik vooral bezig met het halen van de volgende ronde en niet met het volkrijgen van een paar artikels in kranten om zo mijn populariteit te verhogen. Maar nu is het relevant en de verhaallijn is relevant naar enkele aspecten van mijn persoonlijke leven toe en het is een bonus als ik op die manier mensen kan helpen die hetzelfde meemaken.”

Dit bericht werd geplaatst in Holebi, Media, Televisie en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

