Justin Bieber: “fans overdrijven toch” + naar België in 2011

Expliciet durft tieneridool het niet te zeggen, maar soms vindt hij dat zijn fans overdrijven. “Tienermeisjes zijn een beetje crazy”, zegt hij in een Skype-interview met Het Laatste Nieuws. Maar wees gerust, hij houdt van al zijn fans. Op zijn 16de is de jongen al behoorlijk mediagetraind. Bij VJ Sean Dhondt vertelt Bieber dat hij in 2011 naar België komt.

“Tienermeisjes zijn crazy”, Jelle Brans, Het Laatste Nieuws, 15.07.2010

[…]

Bieber zegt dat hij het belangrijk vindt om nauw contact te onderhouden met zijn fans, maar hij geeft toe dat het er soms een beetje over gaat. De laatste maanden moesten verschillende signeersessies afgelast worden en onlangs werd Justins moeder nog tegen de grond gekegeld door een paar oververhitte meiden. Bieber reageerde meteen afkeurend, via zijn Twitter. “Tienermeisjes zijn een beetje crazy”, zegt Bieber spontaan, maar hij herstelt zich snel. “Maar ik hou van al mijn fans!” Als ik vraag of de hysterie rond zijn persoon hem soms geen gevoel van claustrofobie geeft, klinkt het vaag: “You know, tja… Dat is niet echt tof, maar ja… You know… Het is… Whatever.” Hij heeft duidelijk mediatraining voor gevorderden gekregen: zijn antwoorden overschrijden zelden de lengte van een Tweet – 140 tekens of minder.

[…]

Hij vertelt ook dat hij pas echt nerveus was toen hij een persoonlijk kerstconcert voor president Barack Obama.

Dit bericht werd geplaatst in Holebi, Media, Muziek, Televisie en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

86 reacties op Justin Bieber: “fans overdrijven toch” + naar België in 2011

  1. naomi zegt:

    ik vind het heel lief van barack obama dat hij justin bieber uitnodigt om bij een kerst consert te laaten zingen en justin bieber is heel sexsy en hij kan mooie zingen

  2. perdieus lindsey zegt:

    ommmggg ,, als justin bieber naar belgie komt dan ga ik zeker want ik hou vn justin bieber hy is gewoon kei nice enzo ,, hy kan geweldig zingen voor een jongen hahaha :d weet ge in 1 woord ,, hy is verdomd goed !!!<3333333

  3. Michael zegt:

    bieber is gwn geweeeeldig!!
    wnnr hij na belgie komt haal ik al mn geld af om de beste plaatse te krijge!!
    bieber is gwn the new king of… POP !!

    =) M!ch@e/

  4. BouBouH zegt:

    hyee en ik zou het amazing vindn als JB naar belgium zou coming maar je weet wel dat gy altijd bezig is en nooit zal komen dus spijtig voor fans zoals ons maar i,kk heb zijn msn hee echt hoor ik lieg niet hoor als je hem wilt zal je moeten reageren en dan mss !! ok

  5. xAaàgjèèè (l)JBx zegt:

    Ik vind het heel lief dat je justin bieber laat zingen want hij kan de mooiste zingen van de hele wereld en hi is ook de mooiste van de hele wereld dus ik ben dus echt smoor op hem en jammer hij niet op mij maarja hij is 16 en ik ben 11 dusje maar later merk je dat toch niet haha i love justin echt waar het meeste wat je ooit kan zeggen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  6. noortje zegt:

    justin bieber je kan de mooiste zingen van de hele wereld hopelijk kom je ooit eens naar Belgie want ik denk dat iedereen wel van de fans verlangd om u eens te zien

  7. noortje lecluyse zegt:

    ik vind justin bieber super leuk en ik ga super blij zijn als hij naar belgie komt en ik zou graag willen weten wanner

  8. NeleLovesBIEBER♥ zegt:

    JUSTINBIEBER❤
    Hij is ultrasuperduper goed ! i ♥him
    i realy❤ him

  9. claudia zegt:

    heey !!
    ik vind het ontzettend tof da justin bieber na belgië komt !!!
    i love justin bieber !
    grtjes

    • pervin zegt:

      ik vind het superleuk dat obama justin bieber uitnodigt voor te komen zingen heel lief ik ben smoor verliefd op justin bieber oook was hij niet rijk hij is super knap mar als hij niety beroemd was had ik hem niet gekend hij is hot het maak niet uit dat hij beroemd is hij is zo knap die mooie gezigt naar die haar ik vind heb leuk superr leuk justin ik hoop dat je dit leest ik hau van je love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kusen zoenen van pervin ik hoop dat ik naar je concert kan komen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxliefde is zo hart men waarom is de liefde toch zo hard nau jb je bent hot sexy hhhhahahahahh ik ben weg van je ik ben smooorveliefd op op op u justin biebr sexy jb hot jb sexy hhhhhhhhhh xxxxxxxxxxxxxxx jij bent hot en sexy zo hot zo sexy ahahhhhhhhhh wat is de liefde toch hard

  10. lObKeUhH zegt:

    jb is the best love hem <33333 als hy naar belgie kom word ik gek!!!!
    hy is myn hels ook al is hy ouder dan my ik bn 13

  11. leyla-love-justin-bieber-FOR-EVER zegt:

    hey ik ben een van de grotste fan van justin bieber hij is gwn geweldig<3 I LOVE YOU FOR EVER JUSTIN BIEBER en ik zou ook graag zijn msn hebben en weten wanneer hij zal komen naar BELGIE ??? als hij komt dan ga ik direct mijn hele geld paken gwn om JUSTIN BIEBER te zin for ever
    groetjes leyla

  12. marie zegt:

    hij is zo goed kan wel flauwvallen !!!!!

  13. Chayenneee zegt:

    heeyj kan er my iemand vertellen wnr hy nu naar belgie komt aub plsss

  14. Pingback: Justin Bieber: I Gets Better video | Lacquemant

  15. tina zegt:

    justin your soooooo cute and hot soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hot

  16. tina zegt:

    Am your biggest fan ever and forever love ya sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mutch

  17. tina zegt:

    O.M.G YOUR DAMN HOT AND GOOD SINGER

    • pervin zegt:

      ik ben op hem jb obama ik vind het heel lief ven je dat je jb uitnodigt
      jb xxxxxxx je bent hot

    • brenda zegt:

      justin bieber is kei seksy en mooi ik vind al zijn liedjes mooi en ik hou van justin bieber en als hij in belguim kompt dan
      ga ik zeker en vast kijken i love jou justin bieber xxxxxxxxxxx

  18. justin bieber kan mooi zingen en de rest ook maar echt wil je naar Antwerpen komen in het sportpaleis komen

    • tina zegt:

      am going to the cocert of jb love ya

      • pervin zegt:

        justin bieber je bent voor mij en gewone jongen en ik hoop dat je naar willlebroek komt naaar de bib en concert geven buiten vooor de bib heel moooi de uitzigt daar buiten justin drew bieber
        biber vooor mij ben je en gewonen jongen miesien niet vooor anderen maar vooor mij ben je enn gewonen jongen dus ik hoop dat je komt
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  19. rozatje__lovesJB zegt:

    JUSTIN BIEBER I LOVEE YOU SOO
    YOU ARE AMAZING!!!
    COME TO BELGIUM PLEAZEE
    I DON’T UNDERSTAND WAY PEOPLE HATE HIM
    HE IS SO NICE WHITE HIS FANS

    I LOVE YOU SO WHEN YOU COME TO BELGIUM
    IM VERRY VERRY HAPPY😄

  20. Jenna Willis zegt:

    Meisje zijn een beetje crazy !!! Omg !!! meer dan dat hoor, het is niet
    omdat je fan ben van Justin dat je ineens ALLES gaat doen om ‘em zijn moeder
    aan te vallen hoor ! JB heeft gelijk !!! Ik ben zelf ook een grote fan van hem, maar daar sopt het.

    X Love You Bieber (l)

    • dana d'hollander zegt:

      ik ben niet echt een fan van jb vroeger wel maar sommige mensen over drijven die gast zingt goed maar dat is het toch ook niemand kent jb persoonlijk dus overdrijf nie zo ge moe eens in zijn plek staan dan zulde wel verschieten oe erg da da is als u moeder op de grond wor gestampt door de fans

  21. Pingback: ¨Justin Bieber op woensdag 30 maart 2011 in Sportpaleis Antwerpen | Lacquemant

  22. Pingback: Justin Bieber op woensdag 30 maart 2011 in Sportpaleis Antwerpen (+ video) | Lacquemant

  23. inya zegt:

    mag ik zen msn plzzzzzzzzz

  24. inya zegt:

    mag ik zen msn plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  25. brenda zegt:

    tis waar wat mense zegge somige fans overdrijve !
    ik zie er keii hard naar uit om naar het concert te gaan maar je moet nie overdrijve ! justin is ook maar een mens !

    but i still like him ♥
    groetjjes brenda ♥

  26. nathalie zegt:

    Justin i love you so much !
    I do not understand why some people hate you! : O
    they’re just jealous

  27. Victoria zegt:

    je kan zooo goed zingen en dansen je bent gewoon geweldig
    en ik hoop dat je me ziet op je concert in Belgie

    kusjes vici xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  28. pervin zegt:

    hei hij is vajn mij het is en ge wonen jongen hooor vici
    justin ik vind je normaal en ik ben verliefd op je justin drew bieber
    ik hoop dat je me lief vind
    kusjes pervin fetai
    zoentje

  29. Selena gomez zegt:

    I LOVE JUSTIN BIEBER
    he is little but smart and funny ,……………..
    WE AR BFF TOGHETTER

  30. shirley zegt:

    ik ben 11 jaar en I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU JUSTIN BIEBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. shirley zegt:

    justin ik ben verlieft op je ik ben een schattig kind van 11jaar en kan geen engels i love you hoepelijk vind je mij even lief al ik you even lief vind en je kunt goed zingen en dansen
    kusjesxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  32. sarah-lynn zegt:

    i love you jb
    je bent mijn leven
    je bent zo knap en een hele goede zanger en danser
    ik kan wel niet naar je concert ik ben 9
    xxxxxxxxxx

  33. IbtiSam Bieber zegt:

    Ik kom zeker naar het Concert van Justin Bieber ! ♥
    I Lové Him ! <<3
    En euuhh .. MSN? Coool ;D
    Maar ijgenlijk ,, euuhh,, die kan niemand hebben xd
    Nja,..

    Bye !
    IbtiSam Bieber
    I am a Belieber ! x3

  34. Hanzo zegt:

    Hey iedereen… ik ben 14… en ik zou supergaarg naar het concert van Justin Bieber willen gaan, maar doordat ik in het ziekenhuis lag kon ik niet aan tickets geraken :((( maar ik vind justin de beste!! ik ken al zijn liedjes uit mijn hoofd en ik weet BIJNA alles over hem… zelfs wanneer al zijn vrienden en familie jarig zijn!! dus zou iemand aub eens kunnen kijken voor tickets voor mij!! dankjewel!! ps.. justin bieber geeft zijn msn nooit aan iemand… ik heb hem al ontmoet.. x

    • dounia mazyane zegt:

      Awel dan wens ik u veel beterschap in het ziekenhuis ookal ken ik u nie ma ik heb een vraagje mag ik dan de msn van JUSTIN BIEBER hebbe als da zijn echt msn is geef me die dan plaes antwoord me zo… snel terug oke?

    • kelseyyyyy'tjeeeeeee zegt:

      pff ik kan ook niet gaan ik had iets aan de hand en lag ook in ziekenhuis😦
      ik heb geen tickets nu😥

  35. dounia mazyane zegt:

    Beste fans van justin bieber, soms overdrijve jullie toch wel een beetje justin bieber heeft gewoon gelijk!! Jullie overdrijve soms veel te veeeeeeeel! oke!

  36. charlaine zegt:

    nou justin bieber komt naar nederland hoor dus lekker de pp voor julie joh

  37. nadia zegt:

    justin bieber is een normale jongen zo als iedereen
    hij kan goe zingen maar dat is ook alles
    jullie overdrijven allemaal
    groetjes nadia

  38. kelseyyyyy'tjeeeeeee zegt:

    justin bieber kan echt goed zingen, ik wil zooooooo graag naar het concert maar ik kan helaas niet gaan omdat ik in het ziekenhuis lag voor een operatie, maarja een andere keer misschien, ik vind het zo jammer😥😦

  39. bieber_fever zegt:

    ik ben gek van justin bieber hij is mijn alles ik zou eer alles voor over hebben om hem te ontmoeten en zijn nieuw haar is prachtig !!!
    justin drew bieber i love u soo

  40. justin bieber zegt:

    hey people thanks for your comments and I love all you fans

  41. justin bieber zegt:

    I really love my fans and they bit crazy but I like that I have translated all comentaar all happy news and I love you

  42. justin bieber (niet de echte) zegt:

    ik ben niet de echte justin maar zou za justin het wel zeggen als hij het zei

  43. BELLE zegt:

    WAAROM IS JE HAAR ANDERS

  44. Dalila zegt:

    spijtig ik ben te laat voor zijn concert maaaaaaar ik ga mischien meet & great white jb winenen wil iemand zij concertickets verkopen pleas of ken je iemand ,???

  45. amber zegt:

    spijtig geen ticket voor zijn concert , justin je kan super goed zingen

  46. loes zegt:

    kwil zijn msssssssn pleas geef ddddooooooooooooooor xxx

  47. robbe De Pauw zegt:

    ik heb een vraag sommige zegge da jb ook in december 2011 naar belgië komt weet iemand van jullie er meer over p.s. tis nie voe myn e ma voe men schatie

  48. fithawit zegt:

    je bent de beste justin
    je hebt zo mooie liedjes en je bent zo lekkerding i love jou
    je bent geweldig
    doei xxxxxx ik hou van je doei
    love you xxxx

  49. belieber (l) zegt:

    ej als jullie maar weten het is mijn man ok just cinding hahaha ma tog ik meen het xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx love you jb i have bieber fever i am a belieber

  50. mariana zegt:

    I LOVE JUSTIN BIEBER
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  51. iman zegt:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah justin komt terug ik wil hem zo graag terugzien en hopelijk is selena gomez er ook bij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx i love you selena + justin= amazing

  52. laura zegt:

    justin bieber wanneer komt hij trug naar belgie

    • sara zegt:

      IK WIL DAT OOK GRAAG WETEN WANEER HIJ TERUG KOMT WEET IEMAND MSS WANEER ?? IK HOU ZO VEEL VAN JUSTIN DREW BIEBER HIJ IS GEWOON HEEL MIJN LEVEN IK HEB GEWOON ALLES VAN JUSTIN BIEBER IN MIJN KAMER I LOVE YOU

  53. laura zegt:

    justin bieber wanneer komt hij trug naar belgie kwil hem ontmoeten!!!!!kzie em fukking graag

  54. yagmur zegt:

    Ik wil heel graag dat Justin naat Hasselt of Genk komt

    Ik mag niet van mijn ouders naar Antwerpen gaan

  55. ilse zegt:

    ik hou van justin bieber(L)(K)
    als ik hem zie wil ik hem van alles vragen(L)(K)
    ik ben jaloers op selena(L)(K)
    i love you justin bieber(L)(K)

    • yagmur zegt:

      I LOVE YOU JUSTIN BIEBER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      KOM ALSTUBLIEFT NAAR GENK

      IK MAG NIET NAAR ANTWERPEN OF DUITSLAND KOMEN PLEASE

  56. Marlies zegt:

    ik moet gewoon zijn skype hebben!

Geef een reactie

