Wim Ballieu (Goe Gebakken) doet coming-out

Wim Ballieu (29), de nieuwe tv-kok van Goe Gebakken op VT4 heeft zijn coming-out gedaan in Dag Allemaal. Hij zegt dat hij er vroeg bij was en op liefdesvlak niet zo serieus.

“Ik was er vroeg bij, maar op dat vlak ben ik niet zo serieus. Ik heb een paar relaties gehad, en nu ben ik volop vrijgezel. Ik krijg voldoende aandacht van vrienden en vriendinnen. (lachje) Maar als ik een relatie begin, moet hij iemand zijn met evenveel drive als ik.”

Ballieu is vrijgezel. Een potentiële vent moet alleszins niet Mijn Restaurant!-gewijs in de zaak stappen. “Nee nee! Dan trapt die jongen het na twee weken gegarandeerd af. Want tijdens het werk ben ik niet te genieten. Mensen met wie ik nauw samenwerk, moeten héél stevig in hun schoenen staan, maar ze krijgen er veel passie voor terug. (lachje)”

Verder vertelt Ballieu dat hij vroeger uitblonk als kunstschaatser, maar intussen het liefste paardrijdt. Daarnaast blijkt dat Ballieu vroeger zijn rug brak bij een onschuldig incident met een keukenrek. Hij was vijf weken lang verlamd maar werd na lang revalideren opnieuw de oude.

Dit bericht werd geplaatst in Holebi, Media, Televisie en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

