Christoff De Bolle: “Bijna was ik mijn lief Niels kwijt bij moordpartij van Kim De Gelder”

Zanger Christoff De Bolle heeft qua carrière de wind in de zeilen. Maar de vrij recent geoute zanger heeft spannende momenten gekend. “Bijna was ik mijn vriend Niels kwijt bij de moordpartij van Kim De Gelder”, zegt hij in Het Nieuwsblad.

‘Mijn vriend ontsnapte aan Kim De Gelder’, Jo De Ruyck, Het Nieuwsblad, 22.07.2010

[..]

Maar Christoff staat met beide voeten op de grond en weet hoe broos geluk kan zijn. Wanneer we hem naar zijn favoriete liedjes vragen, noemt hij niet alleen Eenmaal komt voor jou die dag, maar ook Mijn grootste liefde, dat hij speciaal voor zijn vriend, Niels, schreef. Christoff herinnert zich de aanleiding nog alsof het gisteren gebeurde. ‘Niels deed stage als kinderverzorger in het kinderdagverblijf waar Kim De Gelder zijn moordpartij heeft aangericht. Ik moest net naar München. Toen ik op de luchthaven arriveerde, zag ik wel 20 gemiste oproepen op mijn gsm. Toen ik Niels aan de telefoon kreeg, klonk hij helemaal hysterisch. Op dat moment krijg je het koud. Ik was die ochtend vertrokken terwijl hij nog lag te slapen. Voor hetzelfde geld hadden we elkaar nooit nog teruggezien.’

[…]

Dit bericht werd geplaatst in Holebi, Media, Muziek en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Christoff De Bolle: “Bijna was ik mijn lief Niels kwijt bij moordpartij van Kim De Gelder”

  1. jlajo zegt:

    Waar haal je die verhalen toch altijd?

    Christoff staat trouwens beter zonder achternaam, De Bolle maakt hem zo… gewoon. ;-)

  2. jlajo zegt:

    Dat is ook waar natuurlijk. Die SEO altijd he ;-)

  3. Benjamin zegt:

    Het is een ‘bij-hobby’ :-) Het speeltuingedeelte van m’n blog.

  4. Pingback: Schlagerzanger Christoff De Bolle overwoog zelfmoord | Lacquemant

  5. diane van den bossche zegt:

    wel christof vind dat heel erg wat niels heeft mee gemaakt maar bij al tis goed gekomen en dat is supper grtjs fan van u diane van lede xxx

  6. Silke zegt:

    Zeker NIET leuk,
    nog een geluk dat bij sommige mensen ‘echt geluk’ bestaat!
    Ben blij dat Niels er nog is,
    tis nen toffe & nen lieve!

Geef een reactie

