K3-wannabe Tommy Zwartjes “is niet homo”

Tommy Zwartjes, de 17-jarige jongen die tot in de tweede ronde van K2 zoekt K3 raakte, is niet homo. Zegt hij.

Tommy (17) wil bij K3 zingen, Tom de Leur, Het Nieuwsblad, 19.06.2009.

[…]

Tommy schreef zich met vierduizend andere Nederlandse kandidaten in voor K2 zoekt K3 . Tot zijn verbazing raakte hij door de preselecties. ‘In het reglement stond niets over het geslacht van de kandidaat. Ik heb nog met nadruk gevraagd of jongens ook mochten deelnemen. Iedereen is welkom , was het antwoord. De meisjes op de selectiedag reageerden positief. Ze vonden dat ik lef had. Eentje vroeg zich af of ik homo was. Homo ben ik niet, mijn vriendin was er zelfs bij.’

[…]

Intussen ligt Tommy uit de wedstrijd.

Dit bericht werd geplaatst in Holebi, Internet, Lifestyle, Media, Muziek, Televisie en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

